Friss bejegyzések

  • Más Magyar: @Valandil: Még igazad is lehetne,ha nem olvasta... (2009.09.21. 21:41) Meleg lesz!
  • hugóca: Helló! Tök igazad van....,sajna!! (2009.09.21. 18:17) Aggasztó..
  • thedealer (törölt): Ez mar reg tulment a figyelemfelkeltes szintjen!... (2009.09.04. 16:52) Ez igy nem korrekt!

Linkblog

2009.09.05. 10:43 Más Magyar

Most sietek,de...

Rohannom kell,ezért csak pár sorban leírnám a véleményemet a mai nap egy IGAZÁN fontos eseményéről.A kevésbé fontosról már beszéltünk egy bejegyzéssel korábban,arról ennyi elég is volt.Viszont...

Ma játszik a magyar fociválogatott fontos VB selejtező mérkőzést a svédekkel.A svédek már itt vannak,a minap kerékpároztam szembe egy csapattal a Deák téren."Országimádzs" végett oda is szóltam:

"Welcome to Hungary ,enjoy yourself!"

Vagyis Üdv minálunk jóbarát,érezzed itten jól magadat ám ! :D

Néztek is furán,lehet más már más módon tett az "imádzsért"...Na mindegy szóval sietve pár gondolat a magyar fociról.El kell árulnom bármi lesz a mai mérkőzés vége én máris büszke vagyok a srácokra.Mégpediglen azért,mert már több mint 2éve semmilyen magyar futballmérkőzést nem néztem.Minek?Olyan típusú meccsek voltak ezek,mint anno a judo teremben engem 70 kilómmal összeraktak az kommandós gyerekkel (120kg szín izom) és drukkoltak,hogy hajrá!Mindenki tudta,hogy laposra vernek,csak azt nem, hogy mennyire!

Na igy voltam én a magyar focival.De most mintha lenne egy kis fényfoszlány az alagút végén.A mostani Csapatban látom a tüzet, az akarást és ez a fajta harciszellem az ami még engem is vissza tud ültetni a TV elé.Olyannyira,hogy ma vidékről fogok visszaszáguldani a kezdésre,mert látnom kell!Ezért most ilyen kurta bejegyzést írtam csupán!Valamint még annyit mondanék a negatív "úgyis kikapunk mint állat!" emberkéknek,hogy BEKAPHATJÁK!!

Magyar futballválogatott nem volt ilyen közel a VB-hez '86 óta!Már ez is szép eredmény és gratulációt érdemel!Eszembe jut a magyar jégkorongválogatott...

Életem legszebb mérkőzése volt a Magyar-Szlovák,amikor is mi -a cseppet sem hoki szuperhatalom - levertük a A- csoportos (igaz tartalékos) világbajnokot!

Csodák mindig vannak,csak keményen meg kell érte dolgozni!!!

HAJRÁ MAGYAROK!!!!!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://masmagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr291361559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása