Friss bejegyzések

  • Más Magyar: @Valandil: Még igazad is lehetne,ha nem olvasta... (2009.09.21. 21:41) Meleg lesz!
  • hugóca: Helló! Tök igazad van....,sajna!! (2009.09.21. 18:17) Aggasztó..
  • thedealer (törölt): Ez mar reg tulment a figyelemfelkeltes szintjen!... (2009.09.04. 16:52) Ez igy nem korrekt!

Linkblog

2009.10.08. 13:02 Más Magyar

Rasszista bűncselekmény...más "színben"

Először is elnézést kérek mindenkitől,mert eléggé elhanyagoltam a blogot és vele együtt az olvasóimat is.Ezért mea culpa,mea maxima culpa....és persze pár perc önostorozás..

Viszont remélem érdekes témával tudok visszatérni.Először is ejtsünk pár könycseppet az őszért,mert meghalt.Átmenet nélkül tél lett!

Hüpp-hüpp..na megvolt..akkor ugorjunk neki.Múlt héten hangos volt az elektronikus sajtó egy számukra újdonságnak számító hírrel,miszerint cigányok - természetesen csoportosan - megvertek egy egyetemista srácot még szeptember végén a VIII.kerületben.Annyi volt a bűne,hogy rossz utcában sétált magyarként...Már ez a mondatom is eléggé felforralja a véremet!Mi az,hogy magyarként rossz utcában!?Magyarországon vagyunk,aki magyar nem sétálhat rossz utcában,mert ez a mi országunk,nem holmi csöves,többszörösen büntetett előéletű csőcseléké!!Ez pedig bőrszíntől függetlenül igaz!

Micsoda bátorságra vall különben az,hogy sikerült 15 fős csoportban megruházni egy szerencsétlen gyereket,aki ráadásul menekülni is próbált és ekkor még vadabb támadásokat "provokált" ki ezzel.

Belegondolt már valaki abba milyen érzés,amikor egy érezhetően buta és mindenre elszánt tömeg áll körül és elég egyértelműen értésedre adják,hogy neked annyi?!Nekem volt ilyenben részem,többször is életem folyamán és egyszer sem volt más az elkövető,mint cigány!Életem során eddig háromszor kellett megküzdenem azért,hogy magyar lehessek..

Olyan városban nőttem fel,ahol a kezdetekben még kellemes volt az élet.Aztán a kezdeti 2000 fő körüli cigányság szépen lassan megtízszerezte a létszámát.Számuk a munkahelyek csökkenésével egyenes arányban nőtt!Élhetetlenné téve a várost és az ingatlanok értékét a béka segge alá szorítva ezzel!Aki nem kapcsolt idejében,beszorult egy cigány katlanba és rettegésben élheti életét a mai napig.Szóval én ilyen környezetben nőttem fel és jogosnak érzem,hogy véleményt formáljak a kérdésben!

A véleményem pedig az,hogy a fenti hír nem újkeletű dolog.Eléggé kellemetlen volt,amikor 10éves korom körül kirabolt egy 6-8 fős kamasz (16-18 éves ) cigány csürhe.Hatalmas és értékes zsákmánnyal lettek gazdagabbak.Sikerült egy akkoriban divatos kitűzővel és 2 pár csuklószorítóval (focizni voltunk) lehúzni minket.Öcsém akkor volt 6(!) éves és nem igazán tudtunk mit tenni,próbáltam kidumálni,hogy legalább ne verjenek meg minket.Érveim már akkor jók voltak.

-Ne bántsaok minket,az öcsém csak 6éves!

-Mi van gádzsó fosol!?

Harsány kacagások és némi lökdösődés,valamint zsebeink kiforgatása után kihasználtuk,hogy elkezdtek marakodni a zsákmányon,elsurrantunk a forgalmasabb utcák felé.

Bevallom sírtam az eset után..nem a fájdalom miatt,hanem inkább dühömben.Tehetlennek éreztem magamat egy olyan társasággal szemben,aki soha nem merne egy az egyben odaállni egy hasonló kaliberrel szemben.Tömegben bátrak és erősek...Az igazán arculcsapó tanulságot mégis nagyapám adta,aki elég kemény ember volt!Annyit fűzött hozzá a dologhoz,hogy miért mentünk arra a környékre és ha már ott voltunk,miért nem védtük meg magunkat...

Arra a környékre!?Ott volt a focipálya!Hova menjek focizni!?Mi az,hogy nem mehetek valahova az ÉN országomban,mert egy tetves bagázs úgy érzi neki mindent lehet!?

Másik nagyszerű élmény,amikor éveken keresztül a játszótér gyermektársadalmát rettegésben tartja egy szintén kamaszkorú,de még mindig alsótagozatos cigány!Kirablásunk után komolyan vettem harcművészeti tanulmányaimat és minden egyes nap bizonyítanom kellett,hogy engem nem lehet baszogatni!Volt is belőle problémám...egyszer iskolában egy egész napos -csoportosan elkövetett - basztatás (lökdösés,anyázás,szidalmazás,stb..) után,megelégeltem a dolgot és szégyellem azóta is,de egy forduló rúgással lerúgtam a leghangosabbat,aki el is ájult!Mi volt a következmény?Nekem kellett küzdenem az igazamért,hogy a másik 5 srác kezdte,nem pedig én egyedül kamikáze módra.

Aztán felköltöztünk Budapestre és számomra felemelő volt kiszabadulni abból a közegből.Sok dolog hiányzott,de a cigányok nem.Szerencsére egy csendes környékre tudtunk költözni,de egy idő után rá kellett jönnöm itt élesebb a helyzet mint a kisvárosban.Mert igaz a konfliktusok száma csökkent,de az intenzitásuk -valószínűleg a korom miatt is - nőtt!

A következő támadás az elhíresült Havanna lakótelepen ért fényes nappal,15 éves korom körül.Egy kedves barátom becsajozott és szerencsétlenségére a lány a Havannán lakott.Még soha nem járt arra egyikünk sem,de rémhíreket már hallottunk róla.Nagy úr a kamaszkori hormontúltengés és minden tanács ellenére elmentünk a lakótelep szívébe,annak is egy közismerten fertőzött területére.Egész pontosan olyan 20perc után találkoztunk 3dakotával,akik szinte azonnal elkezdék a szinte rituális szidalmazást.

-Gyere ide kisköcsög

-Adj aprót

-Van cigid?Mi az,hogy nincs!?

-Gyere ide kisköcsög - lezárásként

Majd jó dzsipó szokás szerint sunyin,megpróbálták megütni barátomat.Na jól jártak...Attila szintén gyermekkora óta űzte a kick-boxot,ráadásul versenyszerűen.A pleknis ütés nem jött be,mert Ati olyan ütéssel fogadta az arcot,hogy szinte már nekem is fájt,de nem ment le.Elkezdődött a lakótelepi folklór box.Atinak jutott a legnagyobb,el is árnyékoltak egy darabig.Addig én a másik kettőt vettem kezelésbe.Egy picit meglepődtek azon,hogy nem a menekülést választottuk és eléggé csökkent is a harci kedvük..

A hozzám közelebb állót egy jobbossal leküldtem a padlóra,de a másik szintén keményebb volt.Jó 10perc izmozás után sikerült a két maradék mocskot is lepihentetnünk,amikor is égő fájdalom hasított a combomba...Lenéztem és az elsőként aludni küldött sunyiban belevágott egy dartsot a combomba.Én azonnal és reflexből fejbe rúgtam -földön fekvőt alapból nem bántok amúgy - és ezzel sikeresen arra vettem rá,hogy a kezével markolt sporteszközt vigye magával a kábulatba.Sajnos ez azt eredményezte,hogy végighúzta a combomban a hegyét...Vérzett mint a rosseb,de szerencsére nem volt olyan súlyos sérülés.Azért izgultam,hogy ne legyen valami fertőzésem,de megúsztam.Mondanom sem kell nem lett semmi a csajozásból és soha többet nem volt dolgom a Havannán...

Ezen történetek pedig csak a jéghegy csúcsát képezik,mert ide írhatnám még a családtagjaim ellen elkövetett egyéb támadásokat,a páromnak címzett napi szinten végrehajtott erkölcsileg aggályos beszólásokat és a szokásos cigányvirtust...de kevés a helyem és túl hosszú bejegyzést nem hiszem,hogy sokan elolvasnának.

Szóval véleményem adott,de nem az egész cigány társadalomra nézvést.Mert elismerem vannak gondos,dolgozók is az élősködők között,de azokat lerántja a szenny és a vérük.Nagyon kevés aki ki tud emelkedni,de azok is szinte rögtöntagadni kezdik származásukat..

Nem is csodálom,mert amikor a megválasztott vezetőik a legnagyobb kizsákmányolóik és sorban kerülnek bíróság elé az ügyeik ,akkor mit is várunk a hétköznapi romától?

A helyzet elmérgesedett,az elmúlt pár évben tapasztalt legmélyebb szinten.Odáig jutottunk,hogy a cigány menet végigvonult országunkon és a Hősök terén verte az aszfaltot,hogy mi (az egész gádzsó társadalom) vagyunk a hibásak azért mert ők,szegény szerencsétlenek hátrányosan megkülönböztetettek!!

Kikérem magamnak!Én nem különböztettem meg senkit,sőt én érzem magam egyre inkább hátrányosan megítéltnek.Van ahol az a vétkem,hogy nem vagyok zsidó,van ahol a nemi identitásom (hetero) a probléma...a nem cigány mivoltom is kezd lassan akadályozó tényező lenni.Hiába no,ha nem állunk ki a jogainkért,még az a nonszensz dolog is előfordulhat,hogy fel kell vonulnunk a hátrányos megkülönböztetésünk ellen.

De térjünk vissza a cigány menethez,mert kissé elkalandoztam...

Szóval szép és jó,hogy van végre egy életképesnek tűnő cigány vezető,aki egy zászló alá tudta -részben- vonni a magyarországi cigányságot,de azért lenne pár kérdésem ezen ügyben.

Első körben szeretném megkérdezni a hatalmas szellemi potenciált,a liberális értelmiséget(akik nem az én érdekeimet képviselik,pedig liberálisnak tartom magam,csak magyarként),hogy a fent említett késsel,életveszélyesen megfenyegettet,majd megvert és fél "nyóckeren" át üldözött srác ügyét miért kellett közel egy hónap távlatából megtudnunk,illetve ezt miért nem adták azonnal tovább a nyugati (szintén zsidó mint itthon ,akkor meg tudnak róla amúgy is ) médiának,mint tették ezt korábbi cigányok ellen elkövetett (gyalázatos) bűncselekményeknél?Ebből nem kovácsolható politikai tőke!?Vagy mifene?

Másodszor,ha már nem reagál az elit olyan élesen egy magyar megverésének ügyében,mint tette azt a cigányok elleni támadásokkor,akkor meg mit ugat bele?

Harmadszor pedig rendben,változtatni kell a cigányság helyzetén,de a változás mindig kétszereplős!Mit terveznek a cigányok belerakni ebbe a közös olvasztótégelybe?Mert sajnos nekik is változtatni kell.Nem kérnék én sokat..kezdjük talán a személyes higiéniával,mert tisztálkodni nem szégyen.Mint ahogyan nem szégyen intelligensen viselkedni más emberek között és nem rongálni mások idegeit és vagyontárgyait..

De a legfontosabb az lenne,ha végre felfognák ezek törzsközösségi szinten gondolkodó emberek,hogy ez a 21.század és már nem a betyárok korát éljük.Ami az enyém,az az enyém,mert MEGDOLGOZTAM érte!Előtte pedig hosszú évekig tanultam és robotoltam éhbérért,hogy most jobban menjen.Tehát ha hozzányúlsz,nem foglak szeretni,sőt az is előfordulhat,hogy lecsaplak és az neked is fájni fog,kedves cigány polgártárs!

Lopás és gaztettek helyett küldd iskolába a gyereket,ha már van 5kölköd és sírsz,hogy éheznek,akkor mi az anyádnak szülsz még négyet!?Nem kell autó,járj gyalog,vagy VEGYÉL(!) egy bringát!Költsd a pénzt a kölykeidre,ne a kocsmában dobáld be a gépbe,majd a következő segélyt talán már meg is tarthatod és nem kell a cigány vezetők (uzsorások) zsebébe tolnod a gyermekeid ellátása helyett!

Be kellene látni tisztelt CIGÁNYSÁG,hogy a jelenlegi helyzetért azért túlnyomórészt ti vagytok a felelősek.Mert igenis van cigánybűnözés (tipikus elkövetéseket szinte csak cigányok hajtanak végre) és van egy rétegetek aki mindent elkövet,hogy az én adómból még többet kényszerítsen ki és esze ágában sincsen dolgozni!

Szóval először mindenki söprögessen egy kicsikét a saját portáján,aztán lehet követelőzni és dobálózni a szavakkal!

Végezetül engedtessék meg nekem,hogy a felvonulók egyik transzparensének soraival zárjak:

"Segélyezés helyett munkalehetőséget!"

Ha pedig segély akkor közmunkáért...mert aki nem dolgozik,ne is egyék!!!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://masmagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr941436354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása